Kariera

Specjalistów poszukujemy zawsze!

Dlatego jeżeli nie ma aktywnych ofert pracy wyślij nam swoje CV.

Jeżeli nie widzisz aktywnego ogłoszenia spełniającego Twoje wymagania, aplikuj do naszych działów biurowych

Miejsce pracy: Ełk

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Profesjonalną obsługę klientów sieci PLAY
  • Sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez sieć PLAY
  • Realizację indywidualnych planów sprzedaży
  • Przedstawianie oferty Sieci PLAY w ramach bieżących promocji
  • Profesjonalną obsługę posprzedażną abonentów Sieci PLAY
  • Współodpowiedzialność za stan magazynu sklepowego i monitorowanie zapasów magazynowych

Wymagania

  • Dobra znajomość obsługi komputera w ramach pakietu MS Office
  • Doświadczenie w pracy z Klientem (mile widziana branża telekomunikacyjna lub sprzedaży usług)
  • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Minimum średnie wykształcenie (preferowane wyższe)
  • Dyspozycyjność i elastyczność
  • Orientacja na klienta

Oferujemy:Umowę

  • Stabilne warunki pracy w ramach umowy o pracę połączony
    z motywacyjnym systemem premiowym
  • Systematyczne i profesjonalne szkolenia
  • Konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami
  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Interesującą pracę w firmie współpracującej z najbardziej konkurencyjnym
    operatorem na polskim rynku – PLAY

Aplikuj

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".